۱۰ گجتی که خوش ترین رویای تعمیرکاران هستند
 
دو شنبه 4 مهر 1392برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : Alireza K
 

دو روز پیش از ۱۰ گجتی نوشتیم که به اعتقاد وب سایت iFixit بدترین کابوس تعمیرکاران بودند و به همین راحتی ها زیر بار تعمیر نمی رفتند. اما این بار ۱۸۰ درجه می چرخیم و به آن سوی گود می رویم تا با ۱۰ دستگاه دوستدار تعمیر و تعمیرکار آشنا شویم و البته این بار هم از نگاه iFixit. در ادامه همراه ما باشید.

 
دسته: گیرنده رسانه دیجیتال
نظر iFixit: طراحی دستگاه بسیار ساده است؛ با داشتن تنها شش تکه، عملیات بستن و باز کردن به راحتی امکان پذیر است. به خصوص که از بست های معمولی هم استفاده شده و بدنه آن به سهولت باز می شود.
امتیاز تعمیر پذیری: ۸
 
دسته: پلتفرم حسگر حرکت برای پلی استیشن ۳
نظر iFixit: عجب دستگاه راحتی برای تعمیر؛ به سادگی باز می شود، باتری و کلیدهای آن هم قابل تعویض هستند.
امتیاز تعمیر پذیری: ۸
 
دسته: دوگانه تبلت/تلفن هوشمند
نظر iFixit: اگر یک بار آچار به دست گرفته باشید پس عوض کردن باتری این دستگاه برای تان مثل آب خودن است. بدنه Streak با چند پیچ و خار بسته شده که به راحتی هم باز می شود؛ در ضمن هیچ چسبی داخل آن به کار نرفته.
امتیاز تعمیر پذیری: ۸
 
دسته: کنسول بازی اندرویدی
نظر iFixit: با وجود باتری های استاندارد AA تنها زحمتی که برای تعویض شان باید بکشید این است که به سوپر مارکت محل بروید. طراحی ساده و سر راست کنسول باعث می شود حین تعمیر کمترین اشتباه رخ دهد.
 
دسته: ترموستات قابل برنامه ریزی
نظر iFixit: طراح دستگاه مشخصاً به راهنمایی برای تعویض باتری پرداخته و با پیچ گشتی ساخت شرکت فیلیپسی که به همراه آن تحویل می گیرید این کار به سادگی امکان پذیر است. به علاوه ساخت مستحکم آن باعث می شود تعمیر پذیری خوبی داشته باشد.
تعمیر پذیری: ۹
 
دسته: سه بعدی، هدست بازی واقعیت مجازی
نظر iFixit: در تمام این دستگاه به جز پیچ های استاندارد Phillips #1 چیز دیگری نمی بینید؛ باقی فقط چند خار پلاستیکی ساده. پیاده کردن کل گجت ده دقیقه هم طول نمی کشد.
امتیاز تعمیر پذیری: ۹
 
۴- تلفن هوشمند اندرویدی Motorola DROID BIONIC 4G LTE
دسته: تلفن هوشمند
نظر iFixit: تلفن طوری طراحی شده که خیلی از قطعات را بتوان به طور مجزا تعویض کرد و پنل LCD هم جزو آنهاست. کل دستگاه فقط با چند پیچ و خار سر هم شده.
تعمیر پذیری: ۹
 
دسته: تلفن هوشمند
نظر iFixit: کلاً فقط تعداد محدودی پیچ در این تلفن استفاده شده و باتری و سیم کارت و میکرو اس دی ظرف چند ثانیه قابل تعویض است. به علاوه LCD هم به شیشه جلوی دستگاه متصل نشده.
امتیاز تعمیر پذیری: ۹
 
دسته: کواد کوپتر کنترل شونده با تلفن هوشمند
نظر iFixit: باتری و بدنه بالایی بدون هیچ پیچی باز می شود. بیشتر قسمت های آن هم قابل تعویض است.
امتیاز تعمیر پذیری: ۱۰
 
دسته: رایانه رومیزی
نظر iFixit: طراحی مدولار دستگاه سبب می شود اغلب قسمت های اصلی آن ظرف ۵ دقیقه قابل تعویض باشند. در کنار این طراحیِ خوب، شرکت اچ پی یک دفترچه راهنما هم در اختیارتان می گذارد تا نحوه صحیح سرویس کردن آن را یاد بگیرید.
امتیاز تعمیر پذیری: ۱۰
 
حالا نوبت شماست تا از اتفاقاتی که هنگام تعمیر گجت ها برای تان افتاده بنویسید. سر راست ترین دستگاهی که تعمیر کرده اید چه بوده؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پیشگامی ال جی، بوش، سیسکو و ABB برای خلق استاندارد «خانه هوشمند»
بنچمارک آیپد ایر، ۹۰٪ سریعتر از آیپد ۴ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز برای چیپ A7 سامسونگ الکترونیکس چقدر بزرگ است؟ بهتر است خودمان کامپیوترمان را سر هم کنیم یا آن را آماده بخریم؟ عکسی تاریخی از اولین انبار محصول اپل: اتاق خواب استیو جابز عرضه تلفن های هوشمند دیزایر 709d، دیزایر 7060 و دیزایر 7088 اچ تی سی در بازار چین بهترین تبلت های بازار برای سلایق و استفاده های مختلف (به انتخاب سایت laptopmag) داستان سکتور معیوب: چرا هارد درایوها دچار Bad Sector می شوند و چه باید کرد؟ ObjectDock > AK Angry Birds Seasons > AK Metal Slug 5 > AK Metal Slug 4 > AK Metal Slug 3 > AK Metal Slug 2 - Super Vehicle > AK Street Fighter 3 > AK New Super Mario Forever 2012 > AK Warcraft III: The Frozen Throne > AK
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AH Team و آدرس www.akstudio.LXB.ir  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان